Puncte de cercetare

Discuție în 'Întrebări de început de joc' creată de tatalor, 5 Dec 2016.

Dragă cititor al forumului nostru,

Dacă dorești să participi activ la discuțiile purtate, ai întrebări sau vrei să deschizi alte teme, este necesar să te conectezi în continuare în joc. În cazul în care nu ai încă un cont de joc, te rugăm să te înregistrezi. Ne bucurăm să te revedem în viitor în forumul nostru! CLICK AICI
  1. tatalor

    tatalor User

    Salut, pentru a avea cat mai multe extra energie din cutiute ,de cate puncte abilitati as avea nevoie si cum ar trebui sa le distribui. Multumesc .
     
  2. COZMIN

    COZMIN User

    5 puncte Fascicul de tractor 2
    +
    protocoale de recuperare (10 buc )
    +
    2 radare
    = 5 gg cu petul
    4 gg cu nava
    Succes ;)
     
  3. reluc

    reluc User

    Buna ziua. Sunt incepator si am 27 de puncte de cercetare.Ce configuratie a punctelor este cea mai buna pentru cutii bonus?
     
  4. Veneficus

    Veneficus User

    aici gasesti raspunsul...
     
  5. Ok ..Am configurat dupa cum ai spus dar tot nu primesc dublu , oare ar trebui sa am protocoalele de recuperare la nivel 3 ? Deoarece eu am 2 radare nivel 3 si 10 protocoale de recuperare la nivelul 2. Care este smecheria ca tot nu inteleg . Multumesc frumos
     
  6. styv86

    styv86 User

    Ai cumpărat pachetul Avantaje duplicator ? Dacă nu , ai pe prima pagină în secțiunea Uridium și acolo click pe pachete avantaje !
     
  7. B
    una ! Ce sa fac cu duplicatorul ala , atata timp cat avand abilitatile tractor 2 ar trebuie sa dea cel putin 4GG ...Eu nu mai inteleg nimic din jocul asta ...
     
  8. Stai linistit, ca n-a mai ramas cine stie ce din el...
    Suportul e inexistent, explicatii pe forum cam tot asa -> lipsa... si pana la urma, singurii care ar trebui sa inteleaga ceva sunt programatorii...dar am mari dubii ca au idee ce au facut din jocul asta: Un fel de bambilici :)

    my2cents
     
  9. § 8 Diverse