Onoare fara Experienta...

Discuție în 'Colțul opiniilor' creată de DΛRTHVΛDΣR, 17 Aug 2014.

Dragă cititor al forumului nostru,

Dacă dorești să participi activ la discuțiile purtate, ai întrebări sau vrei să deschizi alte teme, este necesar să te conectezi în continuare în joc. În cazul în care nu ai încă un cont de joc, te rugăm să te înregistrezi. Ne bucurăm să te revedem în viitor în forumul nostru! CLICK AICI
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri suplimentare.
  1. Salut,

    ce urmeaza pentru mine n-are logica, dar pentru ca astept opinii de la jucatori/admini/moderatori/etc si tinand cont si de faptul ca, cine ma cunoaste stie bine ca nu sunt incepator, problema ce urmeaza sa o expun ma depaseste... ori nu mai stiu eu matematica, ori jocul are in momentul de fata un bug.

    [​IMG]

    Pentru conformitate s-au "blur"-at numele jucatorilor, dar daca sunt moderatori/admini curiosi sa verifice discutam despre serverul Europa Globala 4.

    Pozitia 2: +38 milioane Onoare

    Cum?

    Varianta cea mai plauzibila:

    Din porti, spre exemplificare sa zicem ca ALFA,BETA,GAMMA = 600 mii onoare cumulat la cele 3 porti.
    Asta ar insemna ca pentru 38 milioane ar fi fost necesare aprox. 64 x cele 3 porti.

    Toate bune si frumoase, daca il tine pe om somnu` e treaba lui cate porti face intr-o saptamana.

    Si-acum nedumerirea mea... la aproximativ 64 de porti n-ar fi trebuit sa apara si in TOP saptamanal Experienta?
    Un calcul minimal ar insemna ca la 64 x ALFA,BETA, GAMMA => 64 x 24 mil. = 1,5 miliarde de experienta.

    Evident ca oamenii nostrii nu se afla nici pe departe in topul saptamanal de experienta, dar ii regasim in cel de Onoare.

    Astept sugestiile voastre, ca tare as face si eu onoare la nivelul asta.

    Ala mic, negru si care respira greu
    aka DARTHVADER

    P.S: Nu se pune problema misiunii cu onoare minus, oamenii nostrii sunt in top 10 Onoare :)
     
    Modificat ultima dată: 17 Aug 2014