In cautare de membri

Discuție în 'Clanuri' creată de K9_Caine, 25 Noi 2015.

Dragă cititor al forumului nostru,

Dacă dorești să participi activ la discuțiile purtate, ai întrebări sau vrei să deschizi alte teme, este necesar să te conectezi în continuare în joc. În cazul în care nu ai încă un cont de joc, te rugăm să te înregistrezi. Ne bucurăm să te revedem în viitor în forumul nostru! CLICK AICI
  1. K9_Caine

    K9_Caine User

    Buna, eu sunt K9 si sunt in cautare de membri pentru clanul meu, TriDelta (tag: TD).
    Sunt membru companie EIC, deocamdata sunt singurul membru al clanului meu si sunt incepator.
    Serverul pe care ma aflu este Eurpa Globala 6
    Iar taxa de clan este de 2%.
    Jucatori incepatori (ca mine) sau jucatori caliti, oricine este binevenit sa se alature mie in aceasta aventura.

    Ar fi dragut (nu este neaparat necesar) daca cei ce se inscriu pentru clanul meu sa stie macar o boaba de engleze.
    Eu o vorbesc aprpe 12 ore pe zi deci a devenit un obice si sar pute casi din cand in cand sa incep sa vorbesc in engleza...

    Oricum, sper ca o sa am candidati aici si sa imi fac niste prieteni buni de asemenea :)

    (Editare: Taxa de clan si Serverul adaugate ^^)
     
    Modificat ultima dată: 26 Noi 2015
  2. Trebuie sa specifici si serverul pe care este clanul altfel greu vei fi gasit..
    De asemeanea nu strica sa specifici daca ai taxa de clan , la ce procentaj se ridica etc.

    p.s

    Bafta la recrutare
     
  3. K9_Caine

    K9_Caine User

    multumesc ^^ dar cum pot verifica pe ce server sunt? Am acolo o optiune ce-mi permite sa schimb serverul dar nu Imi spune peceserver ma aflu...
    De altfel, taxa de clan? Nu cred ca am una.
    O sa vad care este treaba cu aceasta taxa si probabil ca o sa editez prima postare cu datele necesare.
     
  4. DORYAN13

    DORYAN13 User

    Serverul pe care ai cont are numele scris cu albastru, ca și butonașul cu triunghi de acces din dreptul serverului.
     
  5. K9_Caine